6 anys de ‘perricitat’

El dia 14 de febrer mai ha significat absolutament res per a mi, fins fa 6 anys. Avui és el ‘perriversari’ de la Nit (i la seva germana Mel!), la seva mare (la Clenxa) va escollir que el denominat ‘dia de l’amor’ era el més idoni per portar al món els seus minúsculs cadellets, tan petits que ens cabien al palmell de la mà quan van néixer. D’això ja en fa 6 anys, i la Nit va canviar les nostres vides, o com a mínim la meva. Poruga, juganera, amant de les avellanes i de la platja, ‘hater’ del iogurt de plàtan, única, amb caràcter. Així és la Nit.

Com si el dia que va néixer l’hagués marcat, des del primer moment he entès gràcies a la Nit què és l’amor, un amor incondicional, passi el que passi, i no dic cap mentida si us asseguro que no sé què faria si no hi fos quan arribo a casa després d’un dia molt dur, quan tinc problemes, quan estic tancada a casa i sortim a passejar, quan tinc por de passar per segons quins carrers però amb ella em sento més protegida, quan tinc ganes de fer coses i fer-les amb ella…

Abraçar-la, jugar amb ella i (no us enganyaré) fer-li petons, és una sensació única, reconfortant. El nostre vincle és especial, i sé que ho sap, perquè jo també ho sé. Tot i que no fem ni la meitat del que m’agradaria (per culpa meva, ho sé), prometo fer que el camí dels 6 als 7 sigui molt millor! Perricitats!

(Recordeu que podeu seguir les perriaventures amb l’etiqueta #holasóclaNit a Instagram!)

pngnitaniversari6-1-11

pngnitaniversari6-1

El ‘cupcake-pastís d’aniversari’ especial per a perrins

pngnitaniversari6-1-3pngnitaniversari6-1-2

pngnitaniversari6-1-7

‘Porfabro, para ja’

pngnitaniversari6-1-6pngnitaniversari6-1-13pngnitaniversari6-1-12pngnitaniversari6-1-9pngnitaniversari6-1-10

pngnitaniversari6-1-4

Moment ‘ara que no em mira faré un robatori, amb paper inclòs’ (he arribat a temps i li he pogut treure el paper)

pngnitaniversari6-1-5

Era boníssim!

Anuncis

Deixa un comentari

