[69 | 365 ] Bestial!

Si hi ha una fira que espero amb candeletes durant l’any, és la fira Bestial que es fa a Reus. Tot i així em genera sensacions contradictòries… Evidentment és un paradís ple d’animals per tot arreu, i amb això ja sóc feliç. Les protectores també poden aprofitar i donar a conèixer la seva important tasca, però no deixa de ser un aparador d’animals també per comprar, i és aquí on m’entra mal de panxa. Enguany crec que ha estat la fira Bestial amb més varietat, però veure tots els animalets tancats en gàbies diminutes per exposar-los i pensar que es passarien dos dies allí, sols durant hores mentre estés tancat, no m’agrada… I arribar a l’apartat dels rèptils i veure granotes i tortugues tancades dins d’un túper, com si d’una amanida es tractés, encara em va agradar menys.

És un debat interior que tinc sovint, i suposo que el resoldré quan sàpiga el grau d’egoisme que tinc. És com pensar en els zoos, els ‘parcs naturals’ (no ens enganyem), o menjar-me un bistec per sopar… En fi, jo només us volia ensenyar la fira, així que aquí teniu.

02fotosbestialfirareusfiraanimal-1 04fotosbestialfirareusfiraanimal-1 08fotosbestialfirareusfiraanimal-1 13fotosbestialfirareusfiraanimal-1 20fotosbestialfirareusfiraanimal-1 36fotosbestialfirareusfiraanimal-1 37fotosbestialfirareusfiraanimal-1 42fotosbestialfirareusfiraanimal-1 47fotosbestialfirareusfiraanimal-1 49fotosbestialfirareusfiraanimal-1 55fotosbestialfirareusfiraanimal-1 57fotosbestialfirareusfiraanimal-1 58fotosbestialfirareusfiraanimal-1 59fotosbestialfirareusfiraanimal-1 62fotosbestialfirareusfiraanimal-1 65fotosbestialfirareusfiraanimal-1 66fotosbestialfirareusfiraanimal-1-2 69fotosbestialfirareusfiraanimal-1 76fotosbestialfirareusfiraanimal-1 78fotosbestialfirareusfiraanimal-1 85fotosbestialfirareusfiraanimal-1

Anuncis

Deixa un comentari

