[ 39 | 365 ] Primers cops.

Sempre hi ha un primer cop per a tot, i ahir em vaig estrenar en el curiós món del Cós Blanc de Salou. Sí, és estrany que en la meva adolescència no hi anés a parar algun any, però realment l’ambient no em cridava gens l’atenció, més aviat el contrari, i les meves suposicions es van convertir en realitat.

Tot és qüestió de percepcions, i estic segura que si formes part d’una carrossa ha de ser una festa espectacular. El muntatge de canons de confeti i lluminària com si d’una macrodiscoteca o un macroconcert es tractés és realment impressionant i t’aboca a la festa. Però si hi vas a treballar, la cosa canvia. Una companya, l’Alba del Diari de Tarragona, em va acompanyar a l’estrena amb una frase premonitòria: «Quan tornis a casa tindràs confeti fins a les calces», i sí. La gent entra en un bucle de bogeria absoluta i sembla que el fet de portar una càmera encara l’incrementa, i amablement t’inunden de confeti com si no n’hi hagués prou ja flotant per tots els racons i carrers de Salou. No m’enrotllo més, us deixo algunes imatges i aquí la galeria de fotos sencera a delCamp.cat. Hi ha dies que quedes satisfet amb la feina feta, però ahir no va ser un d’ells… Hauré d’esperar un any per millorar!

04fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 05fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 12fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 22fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 24fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 25fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 41fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 54fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 61fotoscosblancsaloucarnavalsaloufestamajorsalou-1 DSC_4406-1 DSC_4461-1 DSC_4583-1 DSC_4843-1

Anuncis

Deixa un comentari

