[ 31 | 365 ] Sushi night!

Com a casa no s’està enlloc, i més un dissabte ventós i lletjot com el d’avui. No m’ha vingut al cap millor pla que anar a la botiga on es troba el millor sushi de Reus i fer un dissabte casolà, amb sopar i peli+manta. Si sou de Reus i us agrada el sushi, us recomano que passeu per la Sushi Shop del carrer Ample. Evidentment cada cop que hi anem (un cop per setmana…, el sushi compta com menjar peix, no?) ens enduem una safata amb makis i nigiris de salmó i tonyina, una de gyozas (en fan de carn, bolets, etc.) i, si n’hi ha, els meus preuats edamames.

Els edamames són com les pipes per mi. Des del dia que els vaig descobrir que no me’ls puc treure del cap i els menjaria a tot hora! Si mai n’agafeu jo recomano passar-los per la paella durant 1 o 2 minuts amb una mica d’all i sal, són deliciosos! Us deixo unes imatges per posar-vos les dents llargues i ah! Dieu adéu al gener i hola al febrer, un dels meus mesos preferits!

DSC_2959-1 DSC_2967-1 DSC_2973-1 DSC_2976-1 DSC_2980-1 DSC_2997-1 DSC_3004-1 DSC_3009-1 DSC_3013-1 DSC_3018-1 DSC_3020-1 DSC_3023-1 DSC_3028-1

Anuncis

Deixa un comentari

